27 iulie, 2010

.♥.un vis colorat.♥.


Afară apune soarele timid.
Lumina Ta prin geam răsare.
Somnoroasă, mă trezesc zâmbind
Cerului albastru infinit.


Lângă pat Tu stai
Şi mă priveşti zâmbind.
Eu aşteptând îmbrăţişarea Ta
De neînlocuit.


Dragostea Ta radiind
Peste Universul rătăcit.
Văd totul luminând.
Ceru`I prea fericit.
Iar soarele`I foarte îndulcit.

Totul pentru o clipă.
Fiind foarte pripită.
Parcă totul se transformă
Într`o mică vitamină.

Vitamina perfectă.
Cu gust de fericire.
Orbită de iubire
Trăiesc o zi..
Parcă n`ar mai fi.

O zi colorată.
Plină de râset.
Natura`I învigorată.
Iar Tu într`un zâmbet.

[ protagonista unui vis.. ♥
prea frumos.♥. ca să fie adevărat. ]


•®

5 comentarii:

Unknown spunea...

Foate frumos ai scris. :)

Paul-Sorin Tiţa spunea...

Felicitări pentru blog. Sigur nu este o tematică aducătoare de vizitatori cu duiumul, însă cred că te reprezintă mai mult decât îi reprezintă propriile bloguri pe bloggerii "în vogă". Mi-ai dat o idee: cred că îmi voi pune şi eu poeziile pe blog, chiar dacă nu au legătură nici cu activitatea mea profesională şi nici cu activitatea politică.

.Rebecca Grigore. spunea...

Heeey! Mersi mult! Chiar mă bucur că cineva mai gândeşte aşa în ziua de azi. Ai dreptate, nu mi`am făcut blog`ul ca să am milioane de vizitatori, ci ca să`mi "prezint" stările prin poezie. O fac din plăcere. Alţii o fac ptr. publicitate..whatever. Nu renunţa! Astept să`ţi citesc blog`ul.
O seară faină! :-)

FreeSeoDesign spunea...

Excelent scris!
Ai poezii frumoase pe blog, iti doresc sa ai succes cu acest blog.

Seintampla spunea...

M-ai facut sa imi dau seama cat de mult imi iubesc si eu prietena, iti multumesc.

Succes cu blogul si scrie in contiunare, ca poeziile vin din suflet.