14 februarie, 2010

Iubirea Ta îmi spune cine Eşti!




O Doamne...
Mare e Iubirea Ta
De am preţui`o
Aşa cum ar merita!...


Nemărginita Ta iubire
M`a copleşit
Imensă...
Numai Tu Doamne
Mi`o dai
Nimeni nu mai e ca Tine!


Bunătate ca a Ta
Nu va exista
Eşti unic
Eşti Dumnezeu.

Lucrări mari
Ai făcut şi faci
Mereu acelaş vei fi
Niciodată nu Te vei schimba
Vei rămâne acelaş
Ieri şi azi
Şi în veci!

Măreţul har
M`a ridicat
Din păcatul nenumărat
Doar Tu Doamne
Nu m`ai lăsat
Lânga mine ai stat
Şi m`ai vegheat.


Doamne ..
Mare eşti Tu
Măreţia Ta va domni
Lauda mea te va mări
Gura mea îţi va cânta
Mâini ridicate spre cer vor fi
Şi`ţi voi cânta
Ce mare eşti Tu!

•®•

3 comentarii:

Bianca:) spunea...

frumos ;;)Ai fost inzestrata cu ceva special:*

.Rebecca Grigore. spunea...

multumesc!:)

eugencostandis spunea...

te apreciez foarte mult .