04 februarie, 2011

Cu Tine..

.. visul meu are aripi să zboare.
.. toate lucrurile sunt posibile.
.. fiecare zi prinde culoare.
.. e mai luminos fiecare răsărit de soare.
.. viaţa mea are un rost.
.. stelele sunt mai strălucitoare.
.. totul are un scop.
.. iubirea e`n floare.
.. fiecare suflet gol va fi umplut de pace.
.. fiecare inimă zdrobită va fi cusută.
.. muzica e mai armonioasă.
.. fericirea e păstrată în inimă.
.. simt că zbor mai sus de cer.
.. îmbrăţişarea e mai caldă.
.. zâmbetul e mai luminos.
.. mă simt iubită.
.. mă simt protejată.
.. mă simt împlinită.
Cu Tine.. doar Tine.


•®•

5 comentarii:

Anonim spunea...

bn rebe la mai multe postari..\!!

Anonim spunea...

E cam fericit respectivul ... :D

AndAleCo spunea...

Imi palce foarte mult mult ceea ce faci. Cum scrii. Reusesti sa combini zeci de emotii si sentimente in cateva randuri. Asta apreciez cel mai mult. As vrea sa te sprijin mai mult. Poti adauga id-ul meu sommer434 si de asemenea te astept pe blog. Poate ai ocazia sa te numeri printre cei carora le ofer cate o mana de ajutor ;))
Felicitari inca odata!
AndAleCo (Andrei Alexandru Codrin)

Invizibilul spunea...

Frumos le spune , nenicule !
Mizati pe bomboane de ciocolata

ßlloиdιε ♥ spunea...

Frumos!