08 martie, 2011

O mamă,


Tu, m-ai ţinut de mână,
Când făceam primii paşi.
Aievea, mă îndrumai,
Şi mă încurajai.

Tu, îmi ştergeai lacrimile înduioşătoare,
Şi-mi alinai durerea arzătoare.
Mă protejai la orice pas care-l făceam.
De aceea, primul meu cuvânt a fost: “Mama”.

Tu, eşti ca un soare pentru mine.
Cu razele tale calde şi blânde,
Îmi învăluieşti sufletul gol,
Care rătăceşte printre praful zburdalnic.

Tu, eşti oglinda sufletului meu.
Eu eram o sământă firavă de floare,
Care nu ştia încotro s-o ia şi ce să facă.
Acum, sunt un ghiocel voinic datorită ţie, mamă.

•®•

3 comentarii:

Anonim spunea...

Cu scuzele de rigoare pentru intarziere la multi ani si tie si mamei tale :)

.Rebecca Grigore. spunea...

Muuultuumeesc muult!. >>:D<<

Anonim spunea...

intru cu placere mereu in coltisorul tau! a trecut ceva timp de cand nu am mai intrat si ai multe lucruri noi si frumoase! sper ca i-ai aratat mamei tale aceste versuri! pupici de la teo si fete!