02 iulie, 2011

DayDreaming.

.Vama - Scrisoare catre Fat - Frumos.


Am crezut ca intr`o zi buzduganul va lovi in usa mea si am sa ies sa te imbratisez
Vroiam sa`ti revad calul alb 
Mi`ai promis ca`l voi calari candva
Si acum cand in sfarsit as fi putut
Ne`ai lasat sa ratacim printre faruri de masini
Trebuia sa crestem mari si sa luptam cu toti zmeii din lume, 
Nimeni nu mai vrea sa lupte, Fat-Frumos
Oamenii n`au timp sa fie viteji
Unii spun ca viata e o lupta dar foarte rar aud pe cineva care sa fie sigur ca a castigat sau a
pierdut

Mi`ai promis ca o sa ma inveti ce`ai onoarea Fat-Frumos
Da` nimeni nu mai foloseste cuvantul asta
Nici in reclame nu l`am auzit, foarte rar in filme
Da` mereu apare unu care spune ca esti prost daca ai onoare
Ai plecat... si nu m`ai lamurit

In fiecare seara ajungem in acelasi loc, Fat-Frumos, niste case mici
Iar eu stiu sigur ca am fost in castelul tau
Mi`ai spus ca nu pot sa stau mult,
Venea zmeul si trebuia va luptati
Si toti oamenii fac aceleasi lucruri
Cei singuri, inta`n casa, arunca niste chei pe masa , se duc la frigider, scot o sticla, beau, si
privesc in gol
Apoi se trezesc ca din vis 
Se duc in alta camera, se aseaza pe canapea si dau drumul la televizor
In fiecare seara, mii de oameni fac aceleasi lucruri, in acelasi timp, in aceleasi case mici,
Fat-Frumos

Am fi putut fi singuri Fat-Frumos 
Mi`ai promis ca n`o sa dormim doua nopti in acelasi loc Fat-Frumos
C`o sa zburam peste munti calare pe`un caii nostri albi 
Si`o sa calatorim in acelasi timp cu stelele,
Si unde vom vedea o luminita cat de mica, acolo vom cobori, si vom innopta
M`am gandit ca n`o sa pot zbura Fat-Frumos 
Dar eram sigur ca voi calatori
Si luminite sunt peste tot Fat-Frumos, asta ma doare
Nici macar n`ar fi trebuit sa le cautam
E mult mai simplu decat pe vremea ta , si tu nu esti aici
Spuneai sa inconjuram pamantul 
Si sa raspandim binele in lume
Dar nu mi`ai spus niciodata ce inseamna binele 
N`ai apucat!

De ce m`ai lasat Fat-Frumos, de ce?
M`ai lasat sa ratacesc printre faruri de masini 
Nu stiu drumul spre castel
Si acasa doare 
De ce m`ai tradat Fat-Frumos, de ce?
Treci incoace sa lupti,
Sa m`ajuti sa castig
Nu mai stiu sa iubesc 
Fara tine mi`e frig

Stii cat se cearta oamenii pe chestia asta cu binele? 
Ma enervezi Fat-Frumos ca esti iresponsabil
M`ai lasat cu ochii`n soare 
Vreau sa fac tot ce faceai tu,
Si sa traiesc cum traiai tu, Fat-Frumos
Si sa`i invat si pe altii
Prietenii trebuia sa ma ajute, nu Fat-Frumos?
Trebuia sa plecam impreuna la drum
Trebuia sa stiu sa`i aleg, nu Fat-Frumos?
Ei bine, afla ca sunt singur!

De ce m`ai lasat Fat-Frumos, de ce?
M`ai lasat sa ratacesc printre faruri de masini 
Nu stiu drumul spre castel
Si acasa doare 

Sunt singur si tu nu esti aici 
Fomila, Setila, Pasari-Lati-Lungila
Sunt inconjurat de niste idioti in costume gri 
Cu care ma vad miercurea la mall
Si care canta cantece despr bere
Si nici macar nu`si mai amintesc de tine
Imi spun ca au cunoscut`o doar pe Ileana Cosanzeana 
Dar ca de tine nu`si aduc aminte
Si rad Fat-Frumos, rad de tine, rad de mine
Trebuia sa fii aici, lasule, sa ne`nveti sa luptam,
Sa ne vorbesti despre onoare si prietenie 
Sa ne spui despre sacrificiu
Trebuia ramai aici, sa te aperi, Fat-Frumos 
Pentru ca eu n`o pot face in locul tau 
Ca nu m`ai invatat Fat-Frumos 

Ai plecat ca un las, Fat-Frumos 
Si nu ne`ai invatat nimic
Ai fi putut macar sa`mi spui
Cum ai facut s`o iubesti doar pe ea Fat-Frumos,
Pentru ca eu stiu ca ea te`a ajutat mult 
Cum ai reusit sa iubesti o singura fata ?

Te urasc Fat-Frumos, 
Te urasc in numele tuturor calculatoarelor din lume 
Tastez numele tau, si mii de pagini imi vorbesc despre tine
Si tu nu esti nicaieri Fat-Frumos
Si nici zmeul nu mai e printre noi
Asa as fi fost sigur ca ai existat 
Ai plecat Fat-Frumos, si ai luat cu tine si binele sï rau

Te urasc, Fat-Frumos !.

 

8 comentarii:

raki spunea...

Frumoasa melodia :X

Anonim spunea...

Helloo... uite am gasit o melodie care cred ca s-ar potrivii in continuarea melodiei acesteia :)

When the waves are crashing down
Pulling you to sorrow
I will sail you back to shore
When there are no more heroes
Over under, near or far
I’ll be right beside you
Standing here with open arms
When there are no more heroes

And through it all
And through it all
When you’re tired and you stumble I will carry you
When starlight falls, my love will guide you home
You’ll never be alone
When there are no more heroes
It was you who showed me how
Brought me back to glory
Through hopelessness and darkest days
It was breath you gave me

When there are no more heroes

http://www.youtube.com/watch?v=L50Dl72rqBk

Daca pe Fat-Frumos l-ai pierdut, poate gasesti pe aceasta persoana, sau poate chiar ai parte de o asa persoanaa :X nu sunt doar cantece, sau doar povesti, chiar exista astfel de persoane in lumea asta maree :)
Imi place blogul tau, tine-o tot asaa!! Bafta in continuare!

.Rebecca Grigore. spunea...

Multumesc anonimule!. Il astept pe Fat-Frumos, nu l`am pierdut. :P

Anonim spunea...

Inseamna ca l-ai cunoscut. Altii inca il cauta :> tu il astepti ;)) E bine ca nu l-ai pierdut:P

.Rebecca Grigore. spunea...

merg pe: `Don't find love, let love find you.` :-) inca nu l`am gasit, dar il astept ca o sa vina la un moment potrivit. ;)

Anonim spunea...

sa speram ca Fat-Frumos al tau nu merge pe aceeasi premisa ca tine ;)) dar tu asteapta-l, ca vine el :) :P

Poteca sufletelor efemere spunea...

;)) ce faci ileana cosanzeana?:* m`am holbat un pic aici intre randurile tale ca n`am mai intrat de mult :-D
si vream sa stiu cum iti mai merge ca n`am vb de mult cu tine:-?

.Rebecca Grigore. spunea...

Pai sunt bine acum, am avut o perioada naspa cand am stat la pat ca am avut temperatura dar acum sunt bine..ma inspir din viata. ;))