06 noiembrie, 2011

Viaţa condusă de scopuri.


Mulţi spun că timpul trece ..
Dar adevărul este că timpul rămâne..
Însă noi suntem cei trecători.
Şi`a mai trecut o zi, o lună, aproape un an.
Şi ce`am realizat bun?
Faptul că am înmulţit numărul duşmanilor? .
Sau că ne`am schimbat în rău? .
Că am devenit mult mai indiferenti cu noi înşine,
Şi nu mai ştim cine suntem cu adevărat? .
Faptul că azi traim, e o şansă,
Mâine dacă nu mai eşti..
Mai ai timp să te întrebi ce ai realizat?
Trăieşte`ţi viaţa cu un scop.
De ce  să o trăieşti degeaba,
Când poţi să laşi ceva frumos în urma ta? .
De ce să te laşi copleşit pe soartă,
Când poţi să te laşi atras de scop? .
E foarte simplă întrebarea:
Trăieşti degeaba sau cu un rost? .

R.G.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Se simte asta in versurile tale....îmi pare rău. Fiecare gusta din asta si e f trist.... oricum, scrii foarte frumos, tine.o tot așa. Sper sa gusti odată din iubire si sa facă mai mult ca orice suferintaa. Mult succes in continuare si spor la scris in continuare :)

Pe aripile cuvantului spunea...

Hei,organizez un concurs,un fel de olimpiada virtuala,as fi incantata sa participi.Toate detaliile le gasesti aici http://concursuriliterare.blogspot.com/!Te astept sa te inscrii pana pe data de 03.02.2012.Imbratisari si zambete!