09 februarie, 2012

Un nou început .

Daaaa. Şi am atâtea lucruri să vă povestesc. În primul rând vreau să vă mulţumesc că`mi citiţi blog`ul şi că vă exprimaţi părerea ori de câte ori postez ceva nou, vă mulţumesc că mă încurajaţi şi că`mi coloraţi zilele şi nu în ultimul rând vă mulţumesc pentru gândurile frumoase şi pentru cuvintele pline de dragoste care mi le adresaţi! . A trecut şi Crăciunul, şi Anul Nou şi parcă a fost ceva magic, am învăţat cu toţii să fim mai buni, mai oneşti, mai sinceri şi plini de dragoste. În acest nou an vă doresc tot binele din lume, să vă bucuraţi de fiecare prieten care vine şi care pleacă, deoarece fiecare om trece prin viaţa noastră cu un anumit scop, aşa că preţuiţi şi iubiţi fiecare persoană până nu va fi prea târziu. Învăţaţi să lăsaţi problemele acasă şi chiar într`un sertar ( fie de la noptieră, fie de la bucătărie) şi să vă bucuraţi de fiecare clipă, dragii mei, pentru că timpul stă în loc, numai că noi suntem muritori. Adesea am fost "prăbuşită" de atâtea probleme şi atâtea dezamăgiri şi mai ales de oamenii din jur, până am zis STOP, când de fapt am realizat că eu mă consum degeaba, când ele doar vin spre mine, numai că de mine depinde dacă le dau atenţie sau nu. :-) Deci fiţi pozitivi şi nu lăsaţi orice lucru mărunt să vă distrugă! . Fiecare clipă este preţioasă, aşa că trăiti`o la maxim! . Este atât de frumos când vezi că oamenii se schimbă în bine şi parcă lumea devine mai bună, numai că schimbarea vine de la fiecare în parte. De multe ori întrebam şi eram intrebată "De ce sunt atâtea probleme?" Ştiţi de ce?. Pentru că existăm şi dacă existăm şi problemele fac parte din viaţa noastră, deci nu vă speriaţi ci depăşiţi momentul! . O săptămână colorată şi plină de zâmbete! .


Cu stimă,
Rebecca Grigore. (R.G)

0 comentarii: